Persbericht Tennisvereniging Ooltgenslaat

TENNISVERENIGING OOLTGENSPLAAT

Tennisvereniging Ooltgensplaat biedt zomeruitdaging

Ooltgensplaat, juni 2020 – Tennisvereniging Ooltgensplaat biedt deze zomer tennis voor sporters die een zomerstop hebben van hun eigen sport. Ook sporters die binnen sporten en in de zomer naar buiten willen, zijn van harte welkom om mee te doen aan de Zomer Challenge. Wil jij deze zomer sportief uitgedaagd worden, kennismaken met tennis of ben je op zoek naar een sport die je goed kan uitoefenen op anderhalve meter afstand? Ontdek hoe leuk tennis is en doe mee!

De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap van drie maanden in de maanden juli, augustus en september waarbij spelers, jong en oud, vrij kunnen tennissen wanneer het hen uitkomt. Daarnaast volgen de spelers 4 tennislessen onder begeleiding van een gecertificeerde trainer en doen zij mee aan het Zomer Challenge eindtoernooi. De Zomer Challenge is niet alleen voor volwassenen, maar ook leuk voor kinderen die een zomerstop hebben van een sport of kinderen die willen ontdekken of tennis wat voor hen is.

Deelnemers kunnen zich individueel inschrijven, of met teamgenoten. Kosten zijn € 49,- per persoon. Voor meer informatie en aanmelden kan er contact worden opgenomen met Aran van Tennisvereniging Ooltgensplaat via e-mail: ledenadministratie@tvooltgensplaat.nl en kijk voor het laatste nieuws op onze Facebookpagina Tennis Vereniging Ooltgensplaat.

Copyright © 2020 Tennisvereniging Ooltgensplaat | Alle rechten voorbehouden | Webdesign: Van den Ouden Advies